Jak získat více návštěv z Heureky (info ze školení)
Navštívili jsme školení Heureka Roadshow. Získali jsme spoustu nových a velmi užitečných tipů a triků, jak co nejlépe propagovat internetové obchody v nejrozšířenějším zbožovém porovnávači.
Heureka Roadshow má za cíl objasnit provozovatelům e-shopů způsoby, jak co nejlépe využít všechny možnosti systému Heureka.cz. Školení probíhá na různých místech České republiky. My jsme se zúčastnili Roadshow konané v Pardubicích.
Důležité informace
Párování produktů
Pro správné párování produktů je potřeba mít správně vyplněn tag CATEGORYTEXT a PRODUCTNAME ve Vašem XML feedu.
V názvu produktu musí být uveden výrobce.
Pro zařazení do kategorie musí na Heureka.cz existovat příslušná kategorie.
Pokud si nejste jisti, kam produkt zařadit, zkuste v Heureka.cz najít podobný produkt u konkurence.
Do názvu výrobku uvádějte produktové číslo a atribut varianty.
Pro správné zařazení do kategorie je nutné uvést celou cestu z Heureka stromu kategorií.
U výrobků, u nichž neznáte výrobce, uvádějte jako výrobce název Vašeho e-shopu.
EAN kódy
Heureka nepáruje podle EAN kódu (výjimkou jsou pouze filmy, knihy a učebnice). EAN slouží pouze k rychlejšímu zařazení do katalogu.
Další novinky
Po redesignu zavedla heuréka takzvaný oranžový box.
Ze statistik Heureky vyplývá, že podíl návštěvnosti, zobrazených v tomto boxu je 60 procent oproti dalším produktům v pořadí. Pokud se do tohoto boxu chcete dostat, potřebujete certifikát ověřeno zákazníky a dále je pořadí v boxu ovlivněno cenou za proklik, kterou si pro konkrétní produkt nastavíte. Další faktorem rozhodujícím o zařazení je hodnocení e-shopu a dostupnost zboží. Musíte mít tedy aktivovován placený režim Heureky.
Pro zvýšení počtu objednávek vašeho e-shopu lze implementovat Heureka košík, který dle statistik porovnávače dokáže zvýšit počet až o 33 procent. O košíku zase příště:-)