Facebook

Jak získat více návštěv z Heureky (info ze školení)

20.08.2014 | Jan Rybařík

Navštívili jsme školení Heureka Roadshow. Získali jsme spoustu nových a velmi užitečných tipů a triků, jak co nejlépe propagovat internetové obchody v nejrozšířenějším zbožovém porovnávači.

Heureka Roadshow má za cíl objasnit provozovatelům e-shopů způsoby, jak co nejlépe využít všechny možnosti systému Heureka.cz. Školení probíhá na různých místech České republiky. My jsme se zúčastnili Roadshow konané v Pardubicích.

Důležité informace

Párování produktů

Pro správné párování produktů je potřeba mít správně vyplněn tag CATEGORYTEXT a PRODUCTNAME ve Vašem XML feedu.

V názvu produktu musí být uveden výrobce.

Pro zařazení do kategorie musí na Heureka.cz existovat příslušná kategorie.

Pokud si nejste jisti, kam produkt zařadit, zkuste v Heureka.cz najít podobný produkt u konkurence.

Do názvu výrobku uvádějte produktové číslo a atribut varianty.

Pro správné zařazení do kategorie je nutné uvést celou cestu z Heureka stromu kategorií.

U výrobků, u nichž neznáte výrobce, uvádějte jako výrobce název Vašeho e-shopu.

EAN kódy

Heureka nepáruje podle EAN kódu (výjimkou jsou pouze filmy, knihy a učebnice). EAN slouží pouze k rychlejšímu zařazení do katalogu.

Další novinky

Po redesignu zavedla heuréka takzvaný oranžový box.

Oranžový box Heureka

Ze statistik Heureky vyplývá, že podíl návštěvnosti, zobrazených v tomto boxu je 60 procent oproti dalším produktům v pořadí. Pokud se do tohoto boxu chcete dostat, potřebujete certifikát ověřeno zákazníky a dále je pořadí v boxu ovlivněno cenou za proklik, kterou si pro konkrétní produkt nastavíte. Další faktorem rozhodujícím o zařazení je hodnocení e-shopu a dostupnost zboží. Musíte mít tedy aktivovován placený režim Heureky.

Pro zvýšení počtu objednávek vašeho e-shopu lze implementovat Heureka košík, který dle statistik porovnávače dokáže zvýšit počet až o 33 procent. O košíku zase příště:-)

Máte zájem o zvýšení počtu objednávek ve Vašem e-shopu? Volejte 739 636 061 nebo pište na e-mail rybarik@onemark.cz

« Všechny články

Komenáře

Vložit komentář